Problem z autem i wynajem busów

Wraz z mężem jechaliśmy na wycieczkę w góry kiedy nasz samochód się popsuł. Nie wiedzieliśmy co robić, silnik nagle zaczął dymić, a samochód nie chciał jechać dalej. Mąż szybko otworzył maskę i odpalił gaśnicę. Okazało się, że jesteśmy uziemieni. Zadzwoniliśmy szybko po pomoc drogową.

Wynajem busów to dobry pomysł na nasz problem

wynajem busówJednak laweta mogła przyjechać dopiero za kilka godzin. Byliśmy więc zmuszeni czekać przy aucie cały czas. Zastanawialiśmy się co zrobimy kiedy laweta już będzie na miejscu. Czy wracać do domu czy jechać na wycieczkę? Nocleg był już opłacony i szkoda byłoby go tracić. Tym bardziej, że czekać nas będzie sporo wydatków związanych z naprawą auta. Nieopodal była wypożyczalnia samochodów. Postanowiliśmy więc sprawdzić ile będzie kosztować taka usługa. Ceny były przystępne więc długo nie musieliśmy się zastanawiać. Wynajem aut okazała się dobry sposobem na dotarcie do miejsca wycieczki. Dodatkowo mogliśmy oddać samochód w dowolnym mieście, również w warszawie. W firmie dowiedzieliśmy się, że prowadzą oni także wynajem busów i ciężarówek. Informacja ta może nam się przydać, gdyż planujemy przeprowadzkę do nowego domu. Po kilku godzinach oczekiwania przyjechała laweta. Pan kierowca był bardzo miły i dzięki niemu cały proces załadunku przebiegł bardzo szybko. Po zabraniu samochodu mogliśmy kontynuować podróż w góry. Reszta podróży przebiegła spokojnie. Wynajęte auto było bardzo komfortowe i nie sprawiało na żadnych problemów.

Wyjazd ostatecznie zaliczyliśmy do udanych. Hotel, który wynajęliśmy był przepiękny. Widok z okna przypominał namalowany obrazek. Jedzenie i pokój były bardzo dobre, aż nie chciało nam się wracać do domu i naszego popsutego samochodu.